Використання нетрадиційних методів в навчанні в ДНЗ


 «Використання нетрадиційних методів в навчанні дошкільнят елементарним математичним уявленням» (з досвіду роботи)

Дитячий садок виконує важливу функцію підготовки дітей до школи. Від того, наскільки якісно і своєчасно буде підготовлений дитина до школи, багато в чому залежить успішність його подальшого Навчання . Дошкільник має специфічні вікові Особливості . нестійка увага, переважання наочно-образного мислення, підвищену рухову активність, прагнення до ігрової діяльності, різноманітність пізнавальних інтересів. Для того щоб підтримувати увагу дітей, необхідна організація активної і цікавої розумової діяльності.

У нашій групі створені необхідні умови для успішного формування Елементарних математичних уявлень для дітей дошкільного віку . В Роботі використовуються традиційні методи ( Математичні ігри . Дидактичні ігри, словесні ігри та ігрові вправи, рішення логічних задач, а так само Нетрадиційні .

Тема моєї презентації « Використання нетрадиційних методів в навчанні дошкільнят елементарним математичним уявленням ».

Перспективним Методом навчання дошкільнят математиці на сучас-менном етапі є Моделювання . воно сприяє засвоєнню специфічних, Предметних дій . лежать в основі поняття числа. Діти Використовували моделі (заступники) при відтворенні такого ж кількості Предметів . З малюками Використовується викидний . природний Матеріал . Дітям старшого віку давалося завдання наступне (купували в магазині шапок стільки, скільки ляльок; при цьому кількість ляльок фіксували фішками, так як поставлена умова — ляльок в магазині брати не можна); відтворювали таку ж величину (будували будинок такої ж висоти, як зразок; для цього брали паличку такої ж величини, як висота будинку-зразка, і робили свою споруду такої ж висоти, як величина палички.

Одним із сучасних Методів навчання математики є досліди і експерименти . З дітьми молодшого віку вимірюємо глибину снігу. Експериментувати можна де завгодно, ми експериментуємо на прогулянці допомагають нам в цьому снігові замети, кошики з під виносного Матеріалу . Дітям старшого віку Пропонувалося . наприклад, перелити воду з пляшок різної величини (висока, вузька і низька, широка) в однакові судини, щоб Визначити . обсяг води однаковий; зважити на терезах два шматка пластиліну різної форми (довга ковбаска і куля, щоб Визначити . що вони однакові за масою; розставити склянки і пляшки один до одного (пляшечки стоять в ряд далеко один від одного, а стакани в купці близько один до одного, щоб Визначити . що їх кількість (рівне) не залежить від того, скільки пам’яті займають різні.

Наступний Метод використовується в роботі «логіко-конструктивний» з Використанням рахункових паличок . паличок від морозива, сухих дерев’яних паличок або гілочок і конструктора. Малюкам даються завдання Нібито . виклади квадрат, дітям середнього віку виклади будиночок з квадрата і трикутника, дітям старшого віку з прямокутника і трапеції, завдання з перекладанням паличок, як на екрані.

Формування Математичних уявлень формується при використанні фольклорного методу . Слухаючи цікаві казки і переживаючи з героями, Дошкільник в той же час включається в рішення цілого ряду складних Математичних завдань . вчиться міркувати, логічно мислити, аргументувати хід своїх міркувань.

Завдання — жарти на кмітливість і кмітливість
1. Хто швидше плаває каченя або курча?
2. Хто швидше долетить до квітки метелик або гусениця?
3. На одному березі каченята на іншому — курчата. Посередині острівець. Хто швидше допливе до острова?
4. Над лісом летіли три рибки. Дві приземлилися. Скільки полетіло?
Загадки по Математичним казковим героям :
Котився коло і раптом впав,
Бока собі трохи пом’яв.
Фігуру цю я дізнався
Був круг, а став тепер…. (Овал)
При закріпленні знань правої і лівої руки Використовується худ . слово.
«Ручка ліва у нас…» (Фізкульт. Хвилинка для педагогів)
Поданої теми проводиться Робота з батьками . Оформлена папка розкладачка, на екрані її фрагменти. З батьками проводяться консультації з яких вони знайомляться з Нетрадиційними іграми з математики « Математика навколо нас » .
Таким чином, для успішного оволодіння дітьми Дошкільного віку математичними знаннями необхідно Використовувати все різноманіття методів і прийомів навчання математиці як традиційних . так і інновації-ційних.
Публікації по темі:
Виступ на педраді «Використання нетрадиційних форм роботи з дітьми старшого дошкільного віку». МБДОУЦРР №1 Белоглинского районуВихователь Кузьміщева Марина Володимирівна. Виступ на педраді Використання нетрадиційних форм.

«Весна! Давайте порахуємо ». Гра для формування елементарних математичних уявлень у дошкільників ВЕСНА: Давайте порахуємо (Рекомендації для занять з дітьми 6-7 років) Дитячий сад виконує важливу функцію підготовки дітей до школи. Оволодіння.
Большой живот не от еды! Он уйдёт за 7 дней, если вечером пить 200мл натуральной
Майстер — клас для педагогів ДНЗ Нетрадиційні методи навчання дітей малюванню в ДОУ
154.45 КБ . 1197262.zip Автор: Морякова Наталія Володимирівна 26 Сен 2015

Розвиток творчого потенціалу особистості має здійснюватися з раннього дитинства, коли дитина під керівництвом дорослих починає оволодівати різними видами діяльності, в тому числі і художньої.

Великі можливості в розвитку творчості містить в собі образотворча діяльність і, перш за все малювання.

Малювання є важливим засобом естетичного виховання: воно дозволяє дітям висловити своє уявлення про навколишній світ, розвиває фантазію, уяву, дає можливість закріпити знання про колір, форму. У процесі малювання у дитини вдосконалюється спостережливість, естетичне сприйняття, естетичні емоції, художній смак, творчі здібності, вміння доступними засобами самостійно створювати прекрасне. Заняття малюванням розвивають вміння бачити прекрасне в навколишньому житті, в творах мистецтва. Власна художня діяльність допомагає дітям поступово підійти до розуміння творів живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва.

Зображення в малюнках створюється за допомогою різноманітних матеріалів. Художники в своїй творчості використовують різні матеріали: різноманітні дрібні фарби, вугілля, сангіна, пастель і багато іншого. І в дитячу творчість так само необхідно включати різні фарби (гуаш, акварель), туш, крейду, вчити дітей користуватися цими образотворчими матеріалами в залежності від їх засобами виразності.

Досвід роботи свідчить: малювання незвичайними матеріалами та оригінальними техніками дозволяє дітям відчути не забуваються позитивні емоції. Емоції, як відомо, — це і процес, і результат практичної діяльності, перш за все художньої творчості. За емоціям можна судити про те, що в даний момент радує, цікавить, засмучує, хвилює дитини, що характеризує його сутність, характер, індивідуальність.

Щоб прищепити любов до образотворчого мистецтва, викликати інтерес до малювання починаючи з молодшого дошкільного віку, треба використовувати нетрадиційні способи зображення. Таке нетрадиційне малювання доставляє дітям безліч позитивних емоцій, розкриває можливість використання добре знайомих їм предметів як художніх матеріалів, дивує своєю непередбачуваністю.

Незвичайні способи малювання так захоплюють дітей, що, образно кажучи, в групі розгоряється справжнє полум’я творчості, яке завершується виставкою дитячих малюнків.

Які нетрадиційні способи малювання можна використовувати вдома? Кляксографія, малювання сіллю, малювання пальцями. Мильними бульбашками, розбризкуванням т. Д. Хіба вам не цікаво дізнатися, що вийде, якщо малювати ганчіркою або зім’ятою папером?

Малювати можна як завгодно і чим завгодно! Лежачи на підлозі, під столом, на столі… На листочку дерева, на газеті… Різноманітність матеріалів ставить нові завдання і змушує весь час щось придумувати. А з каракуль і мазні зрештою вимальовується впізнаваний об’єкт — Я. Нічим незамутненим радість задоволення від того, що і «це зробив Я — все це моє!».

Термін навчання . 2 місяці (120 годин), Вартість: 4320 рублів — для працівників державних і муніципальних освітніх установ, 8640 руб. — Для інших слухачів.

Документ . посвідчення про підвищення кваліфікації встановленого зразка (надсилається Поштою Росії).

Саме в дошкільному віці закладаються всі основи майбутнього розвитку людства. Дошкільний вік найважливіший етап розвитку та виховання особистості. Це період залучення дитини до пізнання навколишнього світу, період його початкової соціалізації. Саме в цьому віці активізується самостійність мислення, розвивається пізнавальний інтерес дітей і допитливість.
У зв’язку з цим особливої ​​актуальності набуває виховання у дошкільнят художнього смаку, формування у них творчих умінь, усвідомлення ними почуття прекрасного.
На сьогоднішній день проблема гармонійного розвитку дитини як основа формування майбутньої особистості має всеохоплюючий характер. Вона залежить від успішного вирішення багатьох виховних завдань, серед яких особливе місце займає питання естетичного виховання.
Естетичне виховання? це цілеспрямований процес формування у людини естетичного ставлення до дійсності.
Мета освоєння Програми: розвиток професійної обізнаності педагогів про підходи до проблеми естетичного виховання дітей дошкільного віку.

Категорія слухачів: програма орієнтована на вихователів і методистів дошкільних освітніх установ.

Сфера застосування: отримані після закінчення курсів компетенції, вміння, знання можуть бути використані слухачем в роботі в сфері дошкільної освіти.

Форма навчання . 100% дистанційна (без відриву від роботи), навчання проходить в онлайн режимі на освітньому порталі http: // до. ін-техно. рф

Засоби дистанційного навчання: електронні навчально-методичні комплекси, що включають електронні підручники, навчальні посібники, навчальні відео-, аудіозаписи.




Немає коментарів:

Дописати коментар